30 Aralık 2013 Pazartesi

6 Yaşındayız

5 sene boyunca yedik içtik gezdik dolandık ama 2 kişiydik. Geçen sene aramıza katılan Ege ile birlikte teamüllerin aksine bu sene de hiç hız kesmedik. Eleman ayaklanana kadar zaten bir sorun yoktu ama yürümeye başladıktan sonra da yılmadık, küçük yaşta gezgin ruhunu ona da aşılamaya çalıştık. İnanın zor bir şey değil bu!

Bazıları iş seyahati olmakla birlikte 2013 yılında bir çok ülkeye gittik. Haftasonu paketlerinden Zürih ve Midilli bizim için basit, kısa ama kafayı dağıtmak için güzel kaçamaklardı.

Yazın yaptığımız 10 günlük İspanya-Portekiz turunun ise tadı damağımızda kaldı. İlk defa adam akıllı küçük bir çocukla tatilin ne olduğunu işte o gezide hissettik.

1 haftalık Çin seyahati ise iş sebebiyle piyangodan çıkmıştı. Turist gibi Pekin Şangay değil, belkide bir çoğunuzun bile hayatında hiç duymadığı Chongqing ve Wuhan gibi şehirlere gittim.

Finali ise tüm gezginlerin gönlünde yatan İsrail yaptık, ve hatta biraz adrenalin yüseltip Filistin tarafına geçip Batı Şeria’ya girdik.

Elbette yurtiçi seyahatler de oldu. Onlarca kez Gaziantep, Adana ve Kahramanmaraş’a gittim, ucuz bilet satan uçak firmaları sayesinde Kuşadası, Bodrum, Antalya, Trabzon, Samsun, Ordu ve İzmir-Urla’yı ziyaret edip sizler için yöresel lezzetleri keşfettik. Sonbaharda yaptığımız Büyük Ege turu (İstanbu-Çanakkale-Foça-İzmir-Bodrum-Datça) ise tabiri caizse tam bir efsaneydi.

E bu kadar gezip tozunca elbette görsel medyada da boy gösterdik. Bu sene ilk önce Kanal 24’te sonra da TRT Türk’te ekranlara konuk olduk. Hatta bir televizyon kanalı ile program yapma aşamasına bile geldik ama direkten döndü.

İnsan gezmeli, keyfine bakmalı. Bir eve, bir şehre ve hatta bir ülkeye bağlanıp kalmamalı. Görecek o kadar çok yer, tadacak o kadar çok yerel lezzetler var ki hepsini elimizden geldiğince yaşayıp sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Çok yiyen, çok gezen herkese selam olsun.

Fatih Yollarda dedi ki...

İnsan gezmeli, keyfine bakmalı. Bir eve, bir şehre ve hatta bir ülkeye bağlanıp kalmamalı. İşte mesele bu olsa gerek. Yeni yılda da sizlere bol gezmeler diliyorum.

www.fatihyollarda.com

Leylanin Günleri dedi ki...

bayılıyorum bayılıyorum size.. iyi ki varsınız içimiz açılıyor.

nice yıllara ve 2014 size bol şans getirsin. küçüğün gözlerinden öperim ^.^

Oğuz Yenihayat dedi ki...

Severek, beğenerek, keyifle takip ediyorum. İyi ki varsınız...

Nice mutlu senelere...

Bol yemekli ve içmeli bir yıl olsun...

Oğuz Yenihayat
yenihayatintadi.com

Mide Mühendisi dedi ki...

Çoğu zaman bize "offf"lar ve "üfff"ler çektirtsende serüvenini an be an takip ediyorum.

Yeni yıl sana, ailene ve bizlere önce sağlık, sonra bol bol lezzet ve ağız tadı getirsin... :)

Mide Mühendisi

Kemal Kaya dedi ki...

Gönlünüzce gezin emi! Nice yıllara.

mehtap dedi ki...

bayılıyorum size gençler, hele ufaklık maşallah çok sevimli, bol gezmeli , ağız tatlı bir yıl olsun , mutluluğunuz daim olsun..

yasmin18 dedi ki...

Nice senelere :))
2014 sizin için bol gezmeli bir yıl olsun.
Belgrad turunuzu okuduktan sonra biz de rotamızı belgrad a cevirdik ve prs döndük bol bol da kulaklarınızı çınlattık:) Belgrad ı gitmeden önce de sevmiştim gittiğimde de :) Harika bir yazıydı.

ELİF dedi ki...

Öyle keyifle takip ediyorum ki bloğunuzu ve de imrenerek. Umarım yeni yılda da bol bol gezip , bu gezileri de bizlerle paylaşırsınız. Sağlıklı yıllar ...

Korhan dedi ki...

Harika, bayılıyorum yazılarınızı okumaya. İnşallah bilet promosyonları devam eder ve siz de bol bol gezersiniz :)
Çin'in Adanası, köprüler ve tüneller şehri Chongqing'in boooolll acılı yemeklerini umarım beğenmişsinizdir. Çin yazınızı merakla bekliyorum. 2014 mutluluk getirsin.

Pınar Karaman dedi ki...

nice yıllara:)

http://pustoo.blogspot.com/ dedi ki...

Ne mutlu size ! Siz gezip , yiyip ictikce sanki yaninizdaymisiz gibi oluyoruz ..seyahatlerimde sizden birçok ipucu aldigimi da soylemeden edemeyecegim.paylasmaya devam edin gaza geliyorum :)

Adsız dedi ki...

sizi yeni "kesfettim" ama severek takip ediyorum. Paylasimlarinizin devamini bekliyorum. Tam benlik bir blog...gezmek&yemek üzerine olunca.

Berlin'den Selamlar

Abuk Kraker dedi ki...

Anne alınmasın ama Ege aynı babanın suratını almış. :)

İyi yıllar...

Adsız dedi ki...

Yorum yazmasak da sayfanızın takipçilerinizdenim. En büyük ricam; "az sonra"ların arasını biraz daha kısaltın. Mesela haftada bir olabilir, ya da bir gün tellenip hepsini birden de yükleyebilir, bizi bir hafta bilgisayar başına hapsedebilirsiniz. Ama 15-20 gün boyunca lütfen ağaç etmeyin, zira bazen unutabiliyoruz. Nice 6 yaşlara.

SEMİH DEREKÖY dedi ki...

Mehaba
Sitenizde / blogunuda anlamış olduğunuz konu ve içerikler çok dikkat çekici ve aynı zamanda bilgilendiri bir içeriğe sahiptir. Ben Semih Dereköy Marmaris’te turizm sektöründe çalışmakta olan bir rehberim ve siteniz / blogunuz da yayınlamak üzere Marmaris hakkında tanıtım amaçlı bir yazı göndermek istiyorum. Tanıtım amaçlı yazmış olduğum yazıyı gönderebilmek için iletişim E-posta adresinizi bekliyorum. Teşekkürler.

Saygılarla

Semih Dereköy

Semih Bey merhaba;
Blogda kendi yapığımız seyahatleri anlatıyoruz, başka bir yazı henüz yayınlamadık. Fakat ücret karşılığı reklam alıyoruz. Dilerseniz Marmaris yazımızda sizin yazınızdan bizim seyahatimize uygun bir kaç cümle ile yer verebiliriz.